hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری| توزیع ۶۰ هزار قبض عوارض شهری در شهرکرد آغاز شد

چهارمحال و بختیاری| توزیع ۶۰ هزار قبض عوارض شهری در شهرکرد آغاز شد

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به فراهم کردن زمینه‌های تسهیل در امور مرتبط با شهروندان، از توزیع انبوه ۶۰ هزار قبض عوارض شهری سال جاری از سوی این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا امیدی تأکید کرد: این قبض‌ها شامل عوارض نوسازی، بهای خدمات پسماند و فضای شهری (کسب و پیشه) است. او افزود:‌ این اقدام به‌منظور رفاه حال شهروندان و کاهش مراجعه‌های حضوری به مناطق مختلف شهرداری شهرکرد صورت گرفت. امیدی تصریح کرد: در این طرح با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این قبض‌ها از طریق اداره کل پست چهارمحال و بختیاری به درب منازل شهروندان شهرکردی ارسال می‌شود.

او یادآور شد:‌ شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری مهلت‌دارند تا از طریق سایت شهرداری شهرکرد به نشانی اینترنتی www.shahrekord.ir و یا درگاه‌های غیرحضوری نزد بانک‌های شهر، ملی، ملت، پست‌بانک، صادرات، قوامین و مسکن عوارض خود را پرداخت کنند. سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار داشت:‌ مؤدیانی که عوارض نوسازی را به‌موقع پرداخت کنند از ۱۰ درصد جایزه خوش‌حسابی بهره‌مند خواهند شد. او گفت:‌ اخذ عوارض نوسازی بر اساس قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال ۱۳۴۷ صورت می‌گیرد. امیدی تأکید کرد: دریافت سالانه بهای خدمات پسماند شهری بر اساس قانون مدیریت پسماند ابلاغی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود. او افزود:‌ عوارض بر فضای شهری مورداستفاده بر فعالیت‌های فصلی، دائمی و تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و اقتصادی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهرکرد گرفته می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد